- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

“Omnitel” malonės – iš po stalo

Autorius: veidas.lt | 2010 09 15 @ 10:00 | Lietuva | 7 Comments

Pernai daugybę klientų dėl juos papiktinusio “Asmeninio plano” praradusi bendrovė “Omnitel” dabar vėl lipa ant to paties grėblio.

Tąsyk dalį pas kitus operatorius susiruošusių išeiti supykusių klientų sulaikiusi karštligiškai siūlomais labai patraukliais planais – panašiais, kokiais viliojo ir konkurentai, šiemet “Omnitel” nutarė atsigriebti ant naivių paslaugų gavėjų. Praėjus metams – toks buvo patraukliųjų planų galiojimo terminas – žmonės ėmė gauti kelis kartus didesnes sąskaitas. Pavyzdžiui, viena “Veido” skaitytoja už birželį mokėjo 50 Lt nesiekiančią sąskaitą, o už liepą jai jau teko pakloti beveik 150 Lt. “Ir nieko papildomai nedariau – kalbėjau tiek, kiek visada”, – piktinosi moteris.

Paaiškėjo, kad pasibaigus metus trukusiai akcijai klientams, jų neperspėjus, automatiškai buvo pradėtas taikyti reguliarus pokalbių planas, pagal kurį už minutę pokalbio kituose tinkluose tenka mokėti šių dienų konkurencinėje rinkoje nesuvokiamą 36 ct už minutę mokestį. “Oi, tikrai jūsų neperspėjome, atsiprašome”, – paskambinusią pasipiktinusią klientę ramino “Omnitel” vadybininkas.

Moteriai nuėjus į vieną “Omnitel” salonų, ten dirbanti vadybininkė negalėjo pasiūlyti jokios patogios išeities. Ji tik įteikė lankstinuką su standartiniais šio operatoriaus siūlomais planais, pagal kuriuos kas mėnesį tektų mokėti 29–35 Lt mokestį, už kurį klientai nemokamai gali kalbėti “Omnitel” ir “Teo” tinkluose, o skambinant į kitus tinklus už minutę tektų mokėti po 19–21 ct.

Nusivylusią vartotoją netruko pasiekti nesnaudžiančių konkurentų pasiūlymas – jie siūlė perkelti numerį į savo tinklą ir už 25 Lt mokestį kalbėti vienuolika valandų visuose tinkluose. Su šiuo siūlymu sutikusios moters netrukus laukė kita staigmena: jai paskambino apie išeinantį klientą sužinojusio “Omnitel” vadybininkas ir pasiūlė likti bei kalbėti tas pačias 11 val. už tuos pačius 25 Lt/mėn. Klientei pasipiktinus, kodėl apie tokią galimybę negalima sužinoti aptarnavimo salonuose ar internete, vadybininkas paaiškino, esą šis planas nėra viešas, jis paslapčia siūlomas tik išskirtiniams klientams.

“Veidas” primena, kad taip elgtis draudžia ryšių reguliavimo taisyklės, pagal kurias didelę įtaką rinkoje turinčios įmonės – tokiomis laikomos “Omnitel”, “Bitė” ir “Tele 2″ – privalo nediskriminuoti kitų rinkos dalyvių ir vartotojų.

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/omnitel-malones-%e2%80%93-is-po-stalo

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.