- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

Malonumas be kompromisų

Autorius: veidas.lt | 2010 09 11 @ 14:07 | Automobiliai | No Comments

"Veido" archyvas

Didesnis, greitesnis, bet ekonomiškesnis ir parankesnis – štai toks yra naujasis BMW X3

Naujasis BMW X3 savo dydžiu pasivijo pirmąjį X5 modelį. Oficiali automobilio premjera įvyks spalio mėnesį Paryžiuje.

"Veido" archyvas

Versija su dyzeliniu varikliu turi standartinę 6 pavarų mechaninę transmisiją (8 padėčių “automatas” – papildoma įranga)

Po septynerių metų nuo BMW X3 debiuto bavarai nusprendė pristatyti kitą šio modelio kartą ir kartu iš naujo sudėlioti savo SUV gamą. Iki šiol egzistavusi pernelyg didelė X1 ir X3 giminystė buvo tam tikra problema. Dabar pareigos bus suskirstytos taip: X1 (4,45 m ilgio) yra mažiausias modelis, kuris perims iki šiol buvusio X3 klientus, o naujasis X3 (4,65 m) turi perimti tuos klientus, kurie iki šiol svarstė apie X5 pirkimą. Žinoma, du pirmieji modeliai skirsis ne tik ilgiu. Į X3 BMW sumontavo gerokai daugiau technikos naujovių.

"Veido" archyvas

Naujuoju X3 bus pradėta prekiauti dar šiemet

Ekonomiški varikliai

Iš pradžių pirkėjams bus siūlomos dvi naujojo SUV variklių versijos – dyzelinė 20d ir benzininė 35i. Dėl “Efficient-Dynamics” technologijų automobilis su dyzeliniu varikliu naudos vidutiniškai 5,6 l kuro 100 km kelio, o tai yra 1,1 l mažiau palyginti su ankstesniu modeliu. Tai užtikrina “Start&Stop” sistema, dirbanti su automatine transmisija, elektromechaninis vairo stiprintuvas, variklio elementai, kurie dirba tik prireikus, ir gamybai panaudotos lengvosios medžiagos. Pavyzdžiui, VW Tiguan, kurio dyzelinio variklio galingumas 170 AG, sunaudoja litru daugiau. Be to, septyniomis arklio galiomis padidėjo X3 motoro galingumas, o didžiausias sukimo momentas – net 30 Nm. Jei pirkėjas pageidaus, į dyzelinę versiją bus galima užsisakyti ir aštuonių padėčių automatinę pavarų dėžę (serijinė 35i versijoje).

"Veido" archyvas

Alkūnės atramoje sumontuota “iPhone” jungtis. “Start&Stop” sistema yra standartinės įrangos elementas

Populiariausias benzininis variklis yra 6 cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio. Jis 1,8 tonos sveriantį X3 iki 100 km/h išjudina per 5,7 s ir leidžia pasiekti 245 km/h maksimalų greitį. Pasak BMW atstovų, vidutinės benzininio X3 degalų sąnaudos turi būti vos 8,8 l/100 km – ar taip ir bus, paaiškės per vėlesnius šio modelio testus.

Pabrangs nedaug

Prekiauti naujuoju X3 Europoje bus pradėta iš karto po Paryžiaus parodos, kuri vyks spalio pradžioje. Jei šio SUV kaina ir Lietuvoje padidėtų tiek nedaug, kiek ir Vokietijoje, klientai turėtų būti labai patenkinti – 20d versija pabrango vos 500 eurų, o automobilis yra geriau įrengtas ir didesnis. Dabartinis BMW X3 SUV su 2.0 dyzeliniu varikliu Lietuvoje kainuoja nuo 158 800 Lt.

Išvada

Ankstesnis BMW X3 buvo labai sėkmingas – visame pasaulyje šio modelio parduota per 600 tūkst. Tiesa Lietuvoje, labiau vertinamas didysis brolis X5. Gerokai šiuolaikiškesnis, didesnis ir ekonomiškesnis įpėdinis turi visas sąlygas šiam rezultatui pagerinti. O konkurentai turėtų būti itin budrūs.

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/malonumas-be-kompromisu

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.