- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

Išbandyta formulė

Autorius: veidas.lt | 2010 12 04 @ 15:50 | Automobiliai | No Comments

"Veido" archyvas

Nors ir pasikeitęs, bet panašus: naująjį X3 galima atpažinti iš milžiniškų oro įsiurbimo grotelių

Daugiau vietos ir komforto bei mažesnės degalų sąnaudos – kurdami naująjį X3 visureigį BMW padarė išvadas ir atsižvelgė į vairuotojų pastabas apie ankstesnį modelį. Atrodo, kvepia nauja sėkme.

Dydis yra santykinis matmuo ir suprantamas tik lyginant. Tai labai aiškiai pajutome JAV, kur turėjome progą pirmą kartą pasivažinėti naujuoju X3. Nors modelis, palyginti su savo pirmtaku, gerokai ūgtelėjo, autostradoje netoli Atlantos jis atrodė nebent kaip didesnis pirkinių krepšelis ir, palyginti su milžiniškais visureigiais ir pikapais, galėjo būti priskirtas tik prie kompaktinių transporto priemonių. Naujojo X3 ilgis 4,65 m (plius 8 cm), plotis 1,88 m (plius 3 cm).

Visureigio aukštis nepasikeitė. Tradicinės radiatoriaus grotelės iš karto parodo, kas yra automobilio gamintojas. Kėbulo šonai papuošti ryškiais aerodinaminiais skardos išlenkimais, kuriais mašina gerokai skiriasi nuo ankstesnio modelio ir kurie suteikia jai savitumo. Žinoma, visuma nepasikeitė, bet tai, jog visame pasaulyje šio automobilio modelio parduota per 600 tūkst., įrodo, kad iki šiol vyraujanti stiliaus kryptis yra labai teisinga.

Didesnis, kokybiškesnis ir gerai įrengtas

Jei kalbėsime apie matmenis: antra X3 karta panašesnė į pirmą X5 kartą ir gerokai atitolusi nuo mažojo X1. Automobilis gaminamas BMW gamykloje Spartanburge (JAV), kur buvo sukurtas ir didesnis brolis X5.

Persikraustymas iš Senojo kontinento (iki šiol X3 buvo gaminamas Austrijoje, Šteiro mieste) jam visiškai nepakenkė – montavimo kokybė į blogesnę pusę nepakrypo. Net atvirkščiai: testuotas automobilis pasirodė ęsąs labai gerai surinktas.

"Veido" archyvas

Vairuotojo darbo vieta, kaip ir surinkimo kokybė, tokia pati kaip naujajame “penktuke”. Garso sistemą su “iPod” galima valdyti per “Bluetooth”

Džiaugiamės ir dėl to, kad BMW nusprendė netaupyti apdailos medžiagų sąskaita. Dabar visureigis gali atitikti net pačių išrankiausių vairuotojų poreikius ir reikalavimus. Antros  kartos X3 turi daug įrangos ir sistemų, jau žinomų iš naujojo 5 serijos BMW (“Head up” ekranas, interneto ryšys, didelis 8,8 colių ekranas). Kaip minėjome, padaugėjo ir vietos viduje. Gale turėtų būti patogu net aukštiems keleiviams. Bagažinė sutalpins jau ne 380, o 550 l tūrio bagažą, o nulenkus sėdynes – 1600 l. Galinė sėdynė dalinama santykiu 40:20:40, bet ją sulankstę neturėsime visiškai lygių grindų, taip pat jos negalima stumdyti ar reguliuoti atlošo kampo – gaila, nes konkurentai tokią galimybę yra numatę.

"Veido" archyvas

Komfortas

Ankstenis X3 nuvylė pakabos komfortu. Tad nenuostabu, kad būtent šis klausimas BMW atstovams labiausiai ir rūpėjo, norint pasiekti gerą rezultatą. Užduotis  įvykdyta! Drąsiai galima pasakyti, kad X3 nelygumus slopina beveik taip pat gerai kaip didesnis brolis X5. Žinoma, važiavimo malonumas nenukentėjo – galų gale ir įmonės vardas tam įpareigoja. Keli staigūs posūkiai vienas po kito? Jokių problemų, mašina greitai atgauna pusiausvyrą ir yra pasiruošusi kitam manevrui.

Pardavimo pradžioje (lapkričio mėnesį) naujasis X3 bus siūlomas su dviem varikliais:  benzininiu 35i (306 AG) ir turbodyzeliu 20d (184 AG). Abi versijos standartiškai turės “Start-stop” sistemą (dėl jos dyzelinis variklis sunaudoja 14 proc. mažiau degalų nei ankstesnis modelis). Kaina Lietuvoje ??? ??? litų.

Išvada

Naujasis BMW X3 paaugo ir subrendo. Dyzelinis variklis ekonomiškesnis, gerokai didesnė bagažinė ir daugiau erdvės keleiviams. Pagal komfortą šiam automobiliui nėra lygių tarp kompaktinių SUV automobilių. Gaila, kad pritrūko tokios “smulkmenos” kaip stumdoma galinė sėdynė. Pagyrimo žodžių gamintojai nusipelno už vidaus apdailos kokybę – kai norima kovoti dėl “Premium” segmento lyderio pozicijos, automobilis ir negali atrodyti kitaip.

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/isbandyta-formule

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.