- Veidas.lt - http://www.veidas.lt -

Gyventojai renkasi galimybę už būsto paslaugas mokėti patogiau, greičiau, pigiau

Autorius: veidas.lt | 2012 01 24 @ 15:09 | Visuomenė | No Comments

Periodinius atsiskaitymus tvarkančios bendrovės „Viena sąskaita“ klientų pernai pagausėjo 25 proc. – iki 28 tūkst. Dabar daugiausia jų yra Kaune, o sparčiausia jų skaičius augo Klaipėdoje ir Vilniuje.

 

Sistema „Viena sąskaita“ sujungia daugumą periodinių mokėjimų į vieną sąskaitą ir leidžia gyventojams už įvairias būsto ir kitas paslaugas, pvz., mobilųjį ryšį, kabelinę televiziją, internetą, namų apsaugą, atsiskaityti vienu pavedimu. Tai taupo gyventojų laiką, nes visos mėnesio sąskaitos pateikiamos vienoje vietoje interneto svetainėje vienasaskaita.lt arba paštu, todėl galima matyti ankstesnių mėnesių visus mokėjimus, analizuoti išlaidas.

Anot Dariaus Kriuko, įmonės „Viena sąskaita“ generalinio direktoriaus, besinaudojančių pagausėjo ir todėl, kad buvo išplėstas bendrovių, už kurių paslaugas galima atsiskaityti vienu pavedimu, sąrašas. Į jį įtraukta 15 naujų įmonių.

„2010 m. pabaigoje prie „Vienos sąskaitos“ prisijungė pirma daugiabučių namų bendrija, o šiuo metu gyventojai gali apmokėti daugiau kaip 70 bendrijų sąskaitas. Jų sąrašas sparčiai ilgėja, nes vis daugiau būstų savininkų kreipiasi į mus ar bendrijų administracijas, nes nori patogiau ir pigiau apmokėti savo sąskaitas už elektros, vandens, šilumos, dujų ir kitų teikėjų paslaugas. Pernai sudarėme galimybę atsiskaityti ir už kai kuriuos vaikų darželius bei muzikos mokyklas“, – sako D. Kriukas.

Šiemet „Vienos sąskaitos“ paslauga atpigo – dabar modernia sistema apmokėti vieno teikėjo sąskaitą kainuoja 40 ct, o didžiausias paslaugos mokestis yra 3 litai, todėl ši suma nedidėja net apmokant 8 ar daugiau sąskaitų.

2011 m. „Viena sąskaita“ pradėjo plėtrą Alytuje, Neringoje, Gargžduose bei Kretingoje, o šiemet bendrovė paslaugą pasiūlys Šiaulių, Panevėžio ir kitų miestų gyventojams. Taip pat bus plečiamas ir paslaugų teikėjų ratas: planuojama įtraukti telekomunikacijų ir draudimo paslaugas teikiančias bendroves bei kitas įmones.

„Nuolat analizuojame klientų poreikius ir jų veiksmus mūsų mokėjimo sistemoje, todėl galime operatyviai didinti paslaugos naudą vartotojui“, – sako D. Kriukas.

„Viena sąskaita“ kasmet augina apyvartą. 2011 m. ji buvo 1,6 mln. Lt, 2010 m. – 1,05 mln. Lt, o 2009 m. – 0,8 mln. Lt.

 

Daugiau šia tema:

Straipsnis publikuotas: http://www.veidas.lt

Straipsnio adresas: http://www.veidas.lt/gyventojai-renkasi-galimybe-uz-busto-paslaugas-moketi-patogiau-greiciau-pigiau

© 2002-2009 UAB "Veido periodikos leidykla". Visos teisės saugomos.